Tento e-shop využívá cookies

Na našich webových stránkách používáme soubory cookies. Některé z nich jsou nezbytné, zatímco jiné nám pomáhají vylepšit tento web a váš uživatelský zážitek. Souhlasíte s používáním všech cookies?

Cookies nastavení

Vaše soukromí je důležité. Můžete si vybrat nastavení cookies níže.

Nejčastější dotazy

  1. Jaké jsou možnosti platby?

Nabízíme Vám dva typy úhrady. Platba dobírkou, kdy platbu můžete uhradit kurýrovi nebo na výdejním místě v hotovosti, případně platební kartou.

Druhou možností je bankovním převodem. Tuto platbu umožňujeme pouze osobám, které uvedou v objednávce platné IČ. Platba proběhne až po obdržení objednané zboží.

Platbu předem neumožňujeme.

  1. Mohu objednávku změnit nebo stornovat?

Samozřejmě ano. Poprosíme Vás však o rychlé zkontaktování na e-mailu obchod@totalprotect.cz nebo na telefonním čísle +420 466 260 976. Prosím, vždy uvádějte číslo objednávky.

  1. Jak funguje vrácení zboží?

Nenošené zboží nám, prosím, zašlete zpět na adresu:

Total Protect s.r.o.

Jiřího Potůčka 247

530 09 Pardubice

Do balíku vložte, prosím, vyplněný reklamační formulář, který Vám byl zaslán v e-mailu při potvrzení objednávky.

Úplně nám však stačí, když uděláte kopii faktury a napíšete Váš požadavek na výměnu. V případě, že chcete zboží vracet, uvádějte bankovní spojení, kam můžeme vrátit peníze.

Nevyhovující zboží zasíláte na Vaše náklady k nám. Výměnu Vám zašleme zpět na naše náklady k Vám.

  1. Jak dlouho potrvá, než bude moje objednávka expedována?

U každého produktu je uveden termín dodání. V případě, že dojde ke zpoždění, budete zkontaktováni zákaznickým servisem.

  1. Část mé objednávky nebyla dodána. Kdy bude doručeno zbývající zboží?

Ihned po naskladnění. Pro přesný termín dodání nás, prosím, zkontaktujte na e-mailu  obchod@totalprotect.cz

  1. Jak dlouhá je dodací lhůta pracovních oděvů s potiskem nebo výšivkou?

Většina zakázek je hotových během 5 – 10 dní.